25/03/21

Vyšehrad - pokráčko

 Přátelé,

předminule jsem vám ukázala část svojí procházky na Vyšehrad. Dnes sem tedy dám pokračování, čili fotky z mého mobilu. Zrovna v nejlepším se mi totiž vybil foťák...

Ještě se omlouvám za formát a kvalitu fotografií, ale mobil je mobil... Snad si i tak fotky se zájmem prohlédnete.






Následující hrob byl mým cílem. Jenže se mi zrovna vybil foťák, přímo v ten moment, co jsem ho objevila. Náhoda je někdy opravdu blb... Naštěstí jsem ten telefon měla! :)

Pocta českým umělcům. Symbolicky zde
odpočívá např. Zita Kabátová, Karel
Vlach či Ljuba Hermanová a další.









Zde se omlouvám za svoji neschopnost, ale
jinou fotku Slavína nemám. Fotila jsem to
v rukavicích, jelikož mě zábly ruce.





Zřídila jsem nový štítek: hřbitovy. Najdete tam moje dosavadní procházky na tato místa (i s touto by jich mělo být pět) a v budoucnosti tam budu přidávat. Hřbitovy jsou pro mě místy, kde upadám do hlubokého přemýšlení.

Mějte se krásně, buďte zdraví a šťastní
a zase příště na shledanou,
Vaše Adéla

6 komentářů:

  1. Adél, chybí mi tam K.H.Mácha a Božena Němcová, tuším, že tam zajdeme spolu. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ti tam jsou, jen je asi nemám vyfocené. S tebou kdykoliv :)
      A.

      Vymazat
  2. Adélko,krásně jsi to nafotila.Ano,hřbitovy jsou místa,která nás nutí přemýšlet,věnovat tichou vzpomínku.Ráda jsem se podívala,alespoň takto virtuálně na zajimavé náhrobky.Snad se mi brzy poštěstí podívat se osobně.Také se měj krásně,opatruj se.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, jsem ráda, že se ti líbí. Ano, snad to brzy bude možné.
      Měj se krásně,
      A.

      Vymazat
  3. Místo, kde je spolu tolik osobností českého národa.
    To s tím vybitým foťákem znám moc dobře. Ještě, že máme mobily, viď.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, mám to tam moc ráda. Mobil mě tentokrát zachránil :)
      Měj se krásně :)

      Vymazat