13/06/21

O lidech - Libuška Šafránková

 Přátelé,

pravděpodobně jste si vědomi nedávných smutných zpráv. Po dlouhém boji s nemocí, dva dny po svých 68. narozeninách, odešla legendární Popelka Libuška Šafránková. Jsem velmi smutná a každou chvíli mám pocit, že se rozpláču. Ona je však na lepším místě...

Její nejznámější film, Tři oříšky pro Popelku, vánoční klasiku známou i v zahraničí, jsem poprvé viděla jako malá, a už tehdy se mi mladá Libuška zalíbila. Její jemný dívčí vzhled a sympatický projev je nejspíš to, díky čemu si získala srdce tolika diváků.

Kromě Popelky samozřejmě hrála i v dalších filmech. Kdo by neznal Vesničku, Třetího Prince, Jak utopit dr. Mráčka a mnoho dalších. Jaký je váš oblíbený film či seriál, ve kterém Libuška hraje?

Přeju vám, ať se máte dobře.
Vaše Adéla

5 komentářů:

  1. Adélko, já ji ráda viděla ve všem, co se namanulo a nejvíc se mi líbila v Náhrdelníku, to je jeden z mála seriálů, které jsem si dopřála.Ale zbožňuju i Svatební cestu do Jiljí a pak i jeden film s Pepou Abrhámem, ale nevím, jak se to jmenovalo, a její facka ve Vrchní, prchni je nezapomenutelná.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Adélko, myslím, že Libušku Šafránkovou máme rádi všichni a je nám líto, že tak předčasně odešla. Její Barunka je také nezapomenutelná.

    OdpovědětVymazat
  3. Libuška byla hvězda první velikosti českého filmu i divadla. Čest její památce.

    OdpovědětVymazat
  4. Adélko,byla to milá a krásná herečka.Uměla skvěle zahrát princezny,měla i komediální talent.Tak u mě asi nejvíc Popelka,ale skvělá byla i v komedii Slavnosti sněženek,nebo v Obecné škole,no a taky Kolja.Já jsem s ní toho viděla hodně a líbila se mi ve všem.Je velká škoda,že odešla tak brzy,bude nám všem moc chybět!Marťa.

    OdpovědětVymazat
  5. Adélko, honem ti i tady popřeju k narozeninám a koukej si užít každý den - než ta čísla budeš mít obráceně! Máš to ode mne za domácí úkol žít šťastný, veselý a zdravý život, k potěše tvé, rodičů, sestry a babiček, dědečků.
    Už se těším na setkání s vámi. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat