13/04/21

O hudbě... 3. část - Jarmila Veselá

 Přátelé,

dnes jsou to čtyři roky od úmrtí zpěvačky Jarmily Veselé. Už párkrát jsem o ní zde na blogu psala a dávala sem její písničky, takže dnes si jich pár připomeneme.


O Jarmile Veselé jsem se dozvěděla minulé září docela zvláštním způsobem, a to díky filmu Limonádový Joe. Zpívá v něm píseň Arizona namísto Olgy Schoberové, to jsem ale dlouhou dobu nevěděla. A právě v září jsem si uvědomila, že nevím, kdo tu píseň zpívá. Podívala jsem se na internet a zjistila jsem, že je to Jarmila Veselá. Předtím jsem ji neznala, ale zaujala mě.

Vyhledala jsem si víc jejích písniček, a jako první na mě na internetu vyjelo album Sluneční ostrov z roku 1975. Písničky jako Schůzka s flétnou, Staré snímky či Ranní píseň se mi hned zalíbily a mám je doteď ráda. Postupně jsem objevovala více písní a vlastně můžu říct, že jsou všechny krásné. Momentálně mám nejradši kompilaci Kdo to ví, kdo ví, kde jsou písně jako ...

Album Slunečný ostrov na stránkách 
Supraphonu - stačí kliknout sem.

Nyní tedy pár (trošku víc :)) písniček, bohužel jsem jich na YouTube hodně nenašla, ale i tak si je snad užijete:













Doufám, že se vám připomínka zpěvačky J. Veselé líbila. 
Přeji vám krásné dny, už je opravdové jaro!
Vaše Adéla

2 komentáře:

  1. Dnes jsem, Adélko, díky tvému příspěvku veselá i já!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat