27/11/21

O hudbě: nezapomenutelná Laďka

 Dobrý den,

dnes si něco řekneme o paní Laděnce Kozderkové. Právě totiž uplynulo 35 let od její předčasné smrti, a tak si zavzpomínáme s některými jejími písničkami a scénkami.


Poprvé jsem ji viděla ve filmu Trhák, kde hrála listonošku. Mám tuto její roli ráda, zde jsou dvě písně.

Píseň listonošky

Znám tu louku voňavou s Waldemarem Matuškou

Potom tu je pár písniček a scének, které stojí za vidění. 







Laďka bojovala s rakovinou asi dva roky, než jí podlehla 17. listopadu 1986. Pohřbena je na Vinohradském hřbitově se svojí rodinou, mají tam krásný hrob.


Snad se všichni máte hezky. Nedávno u nás sněžilo, ale už je to pryč.

Krásné dny vám přeji,
Vaše Adéla

7 komentářů:

  1. Moc hezký článek Adélko. Přeji Ti krásný čas adventu a těšení se na Vánoce.. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  2. Adélko, Tvůj článek mě potěšil. Laďku Kozderkovou mám ráda a ráda jsem si ji připomněla.
    Měj hezké adventní dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Adélko, tos mi připomněla bezvadnou ženskou, byla živel.Navíc se mi líbila i jako zpěvačka.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Paní Kozderkovou jsem měla moc ráda a bylo mi líto,když odešla tak mladá.Krásně zpívala a pamatuji si ji,jak ve filmech,tak i v různých scénkách.
    Adélko,měj hezkou první adventní neděli
    Babička mi napsala tvoji adresu,tak budu k tobě nakukovat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, Jitko, děkuji Ti moc za tvoji návštěvu :) Někdy na Laďku myslím a říkám si, kolik toho ještě mohla stihnout, kdyby měla víc času. Můžeme být aspoň rádi za to, co nám dala, když tu byla.
      Přeji Ti krásný prosinec a předvánoční čas,
      A.

      Vymazat
  5. Adélko,hezky jsi to napsala.Laďka Kozderková byla oparvdu živel,je jí škoda,zpívala moc hezky.Ano Trhák,tam byla prostě skvělá!Hezký advent Ti přeju,užívej si a opatruj se.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marťo, taky Ti přeji krásný advent. Děkuju moc za krásná slova a máš pravdu, určitě to byla neskutečná ženská (v nejlepším slova smyslu).
      Měj se hezky, A.

      Vymazat