04/04/21

O lidech - Zdenka Procházková

 Přátelé,

dnes má herečka Zdenka Procházková významné jubileum - je jí 95 let. 

S Karlem Högerem, jejím manželem. Tahle se
fotka mi hrozně líbí, ani vlastně nevím proč.

Ještě jsem s ní moc filmů neviděla, ale i tak jsem se rozhodla, že jí vyhradím příspěvek. Objevila jsem ji díky filmu Lída Baarová, ve kterém v roce 2016 ztvárnila právě zestárlou herečku. Film jsem poprvé viděla asi před deseti měsíci. Od té doby se pomalu snažím vyhledávat filmy, seriály a rozhovory se Zdenkou, jelikož mě jako dáma i herečka zaujala. 

Přijde mi jako chytrá a stále noblesní dáma, která ví, o čem mluví. Opravdu doporučuji si na internetu najít nějaký její rozhovor, pokud vás zajímá. 

Rozhodně patří mezi mé nejoblíbenější lidi. Už se těším, až se podívám na další film, ve kterém hraje. Přeju jí hlavně zdraví a optimismus, ať se má i přes své potíže stále skvěle.

A dnešní, trochu krátký příspěvek končí, snad vám to nevadí, přátelé.
Z jiného soudku: hlásili v předpovědi, že napadne sníh, tak jsem zvědavá. Mějte se krásně, a příště zase na viděnou (nebo spíše na čtenou? To se asi neříká :))
Vaše Adéla

....

Písnička na dnešek, naprosto nesouvisející s příspěvkem:

Jen ty a já. Proč, ptáte se? Jednoduše se mi 
stále honí hlavou, tak snad si ji i vy užijete.


2 komentáře:

  1. Paní Zdenka se mi také líbí. To asi netušila, že K.H. přežije o tolik let. Adélko, sníh dnes 2x padal a hned roztál i u nás.Ale jaro už se převálcovat od zimy nedá. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za chvíli sníh roztaje a začne být teplo!
      Měj se hezky,
      A.

      Vymazat