08/06/21

Za Ljubou

Zdravím,

dnes se opět podíváme na hřbitov na Vyšehradě. Tentokrát jsme byli navštívit Ljubu Hermanovou, 21. května totiž uplynulo 25 let od jejího úmrtí. Měla jsem v plánu napsat o tom příspěvek, ale nestihla jsem to. Pokusím se ale něco napsat i tak, a příspěvek bude co nejdříve.
Doufám, že fotky se vám budou líbit, přátelé.

































Můj blog poslední dobou stávkuje. Někdy nemám čas, jindy náladu, a tak se moc omlouvám, že toho moc nevychází. 
Přesto doufám, že se máte krásně a přeju vám krásný červen!

4 komentáře:

  1. Adélko, chápu, škola má přednost. Blog není povinnost. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Adélko hezké fotografie . Hlavně si užij hezkého počasí pro pobyt venku. Na blog bude čas, až se pokazí počasí a ubudou povinnosti. Krásné slunečné dny, plné pohody a radostí.

    OdpovědětVymazat
  3. Ráda jsem se s Tebou prošla po vyšehradském hřbitově. Tolik známých osobností......
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Adélko,ráda jsem se s Tebou podívala na tento pěkný hřbitov.A jak jsem i já nedávno psala,někdy se prostě nechce zapínat pc,není nálada,čas nebo je prostě na pořadu dne něco jiného.Hlavně si užívej počasí,konečně se udělalo hezky.Na blogování bude ještě příležitosti až až.Přeju ti moc krásné sluníčkové dny,buď zdravá a šťastná.Marťa.

    OdpovědětVymazat