24/03/21

Levandulová

 Přátelé,

dnešní příspěvek bude neplánovaný a spontánní. Včera jsem neměla zrovna dobrý den a třešničku tomu nasadila zpráva o úmrtí zpěvačky Hany Hegerové. Berte to zde jako poctu a vzpomínku na tuhle úžasnou zpěvačku. Byla světová, měla úžasnou výslovnost a od začátku až do konce byla šarmantní. Její písně ani osoba se jen tak nezapomenou, to je jistota.

Připomeňme si ji výběrem z jejích písní. Doufám, že si je užijete :)

Klasická Levandulová s Petrem Hapkou. 
Velmi klidná a krásná písnička.

Já ráda vzpomínám. Dost sentimentální 
píseň, ale zároveň moc hezká.

Tak už bal, krásný šanson s nádherným textem.

Maestro Tango, miluju dramatičnost téhle
 písničky, Hanka to zazpívala prostě skvěle.

A pro velký úspěch ještě jedna Levandulová,
 tentokrát s Václavem Neckářem. Já to sem dát 
musela, mě se obě verze totiž hrozně líbí :)

Hana Hegerová byla opravdu něco. Hudbu obohatila o neuvěřitelně krásné a procítěné písničky.
Ať odpočívá v pokoji, děkujeme, ti, Hani!

Zítra se na vás těším s dalšími fotkami z Vyšehradu, mějte se hezky,
Vaše Adéla

9 komentářů:

  1. Zdravím spřízněnou dušičku. Paní Hegerová patřla mezi mé stálice, ano, poděkujme jí a přejme jí klidné spočinutí. Děkuji za návštěvu a písmenka na mém blogu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač, také jsem ráda našla někoho, kdo to vnímá stejně, jako já :) Paní Hegerová bude navždy naše hvězda.
      Zdravím a přeju hezký den,
      Adéla

      Vymazat
  2. Adélko, díky za krásnou vzpomínku. Mám písně paní Hegerové moc ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se ti líbí. Já je taky mám ráda.
      Měj se hezky,
      A.

      Vymazat
  3. Adélko, to je přesně člověk, který zanechal po sobě dobrou stopu. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, přesně tak! Odešla důstojně a my na ni nezapomeneme.

      Vymazat
  4. Adélko,měla moc krásné,líbivé písničky.Byla to" Paní zpěvačka".Velmi ráda jsem ji poslouchala.Děkuji za krásné připomenutí.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  5. Moje oblíbená zpěvačka. Mám její LP desky z dob, kdy ještě nebyly magnetofony a CD přehrávače, tak že dnes je to doslova poklad.

    OdpovědětVymazat