28/03/21

Střídavý

 Přátelé,

dnes, 28. března, má narozeniny Zdeněk Svěrák. Je mu 85 let. Jako herec, zpěvák, učitel, textař, scénárista a mnoho dalších činností se zapsal do naší kultury a já jsem za něj moc ráda.

Mám tu tedy pár písniček od pana Svěráka. Doufám, že si je užijete a pobavíte se.

Střídavý, střídavý, zkrátka Elektrický valčík.

Vadí, nevadí. Já tomu neříkám jinak, než Není nutno :) 
Samozřejmě z filmu Tři veteráni.

A jako poslední Když se zamiluje kůň. Tuto píseň jsem kdysi hrála na flétnu :)

Příště zase na shledanou, 
mějte se krásně,
Vaše Adéla

8 komentářů:

  1. Adélko, za tento výběr jsem tůze ráda, tu první píseň zbožňuju, a že tu o koni jsi měla ráda ty, to si ještě pamatuji. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám ráda písničku z filmu Tři veteráni. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky, i ten film je moc fajn.
      Měj se hezky :)
      A.

      Vymazat
  3. Písničku ze Tří veteránu naše nejstarší vnučka jako malá holka měla ráda a byla doba, že ji stále zpívala a zpívala. Ale i Když se zamiluje kůň se líbila nejen jí, ale i mně.
    Hezký den, Adélko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám tu písničku taky ráda, stejně jako ten film.
      Taky přeju hezký den,
      A.

      Vymazat
  4. Adélko, také mám pana Svěráka ráda i jeho tvorbu. Složil i několik písniček pro Banjo band Ivana Mládka. Tak mu přeji hodně ZDRAVÍ do mnoha dalších let. Děkuji za návštěvu a komentář. který mě potěšil. Máš moc hezký blog. Krásné jarní dny Ti přeji .

    OdpovědětVymazat
  5. Adélko,moc jsi mně potěšila!Mám ráda Zdeňka Svěráka,film Tři veteráni a písnička z něj,stejně jako i jiné jeho písničky jsou moc pěkné.Taky se mi hodně líbil film Kolja,ve kterém hrál.Přeju ti krásné jarní dny,plné sluníčka a dobré nálady!Marťa.

    OdpovědětVymazat