31/03/24

„As good as new“ a tak dál

Zdravím vás,

procházela jsem svou e-mailovou schránku a narazila jsem na spoustu dávných fotek od svojí babičky (Trvalka Dahlia). Spousta z nich byla už tehdy, když mi je poslala, minimálně pět let stará. A co teprve teď! 

Následující dva snímky byly pořízeny asi před čtrnácti lety na dovolené na farmě v Křepici (u Vodňan). Měla jsem na sobě svoje nejoblíbenější tílko a hrála jsem si s postavičkami My little pony
Nejde tak moc o ty samotné fotky, ale vzpomněla jsem si, že na téhle dovolené jsme v dědově autě poslouchali skupinu ABBA (samozřejmě nemusím představovat :)), a jedna z písniček mi po několik let ležela v hlavě.



Skladba As good as new z alba Voulez-vous není zdaleka tak profláklá jako některé ostatní, a tak mi trvalo pěkně dlouho ji znovu najít. Naštěstí jsme asi před dvěma lety ráno poslouchali právě toto album na desce. Stačilo pár vteřin a mně došlo, že tohle je ta píseň, která ze mne kdysi dávno učinila fanouška skupiny ABBA.



Uf, ještě jsem stihla něco napsat v březnu. To si zapíšu na seznam úspěchů.

Děkuji, že tu se mnou jste, i když tu já zrovna nejsem.
Zase příště se na vás těším,

Adéla

9 komentářů:

  1. Adél, ani nevíš, jak ráda na naše dovolené s vámi vzpomínám - a jak ráda se s vámi pořád vidím. Kéž by nám to vydrželo. Přeji hodně úspěchů ve škole a hodně kulturních zážitků.
    Potěšilo mne, že sis našla na svůj orig. blog čas. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím, ty fotky z dětství evokují vzpomínky a to je na nich právě to krásné. ABBA, tuhle hudbu jsem poslouchala z alba, které mám ještě doma (LP) a byla jsem vděčná kamarádovi, který mi ji sehnal. Hudba zahraniční provenience byla za mých studentských let mládeží velmi žádaná a velmi nedostatková. Desky se dokonce pašovaly. ABBA, Boney M, Middle of the Road.....na ty jsem jednu dobu i tančila po obýváku nikým nerušena, abych shodila nějaká ta přebytečná kila. Samozřejmě, že na plné pecky k velké radosti sousedů. :-D Dneska mi to nějaký soused udělat, tak bouchám do topení. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Adél, to je moc hezká vzpomínka. A to máš tedy paměť, když se ti písnička vybaví i po tolika letech. Určitě byla dovolená s babičkou a dědou moc prima. Jeden z našich nejoblíbenějších filmů je Mamma mia s písničkami ABBY .-)

    OdpovědětVymazat
  4. Adélko, zdravím a jsem ráda za příspěvek. ABBA - to bylo něco! LP desku jsem si spolu s Boney M a Beatles přivezla z Bulharska, tam byly k sehnání. Na letišti jsem o ně ale málem přišla......... Mám radost, že tyhle písničky znáte s dětství a ještě je máte spojené s bezva vzpomínkami na výlet s babičkou a dědou. Tak krásné Velikonoce i všechny další dny. A zase přijdu ráda na návštěvu. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Adélko, moc hezký příspěvek jsi napsala, se vzpomínkami na dětství a přidala jsi moc hezké fotografie. ABBA je též moje srdcovka a kvůli první jejich vydané LP desce, kterou nám švagr daroval, jsme si kupovali první gramofon. Měli jsme zatím jen tu jedinou a hrála pořád dokola. Druhá deska pak byla LP Petra Černocká & Kardinálové a pak už další...S babičkou jste si užili jste spoustu hezkých chvil a tak máš na co vzpomínat.

    OdpovědětVymazat
  6. Adélko, napsala si to moc hezky. Babička tě miluje a často si na jejím blogu čtu jak s láskou vzpomíná na vaše cestování.
    Abba je prostě klasika, která nezklame.
    Přeji krásný duben a těším se na další příspěvek. Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Adélko, ač už jsem také babička, stále vzpomínám na ty své. Zejména na tu z maminčiny strany, se kterou jsem podnikala spousty výletů. Díky tomu jsem poznala spoustu zajímavých míst. Ráda jsem poslouchala i její vyprávění. Možná jednou budou i moje vnoučata vzpomínat.
    ABBA je moje srdeční záležitost.♥️

    OdpovědětVymazat
  8. Adélko zdravím, ABBU jsem i já měla ráda, s bráchou na to vzpomínáme, jak jsme jejich písničky poslouchali na kotoučovém magneťáku B 55 :o). Máš super babičku cestovatelku ! Měj se dobře, Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Adél, ABBU mám moc ráda, ale je pravda, že teď jsem ji už dlouho neposlouchala, takže díky za připomenutí. Vlastně jsem ji poznala stejně jako Beatles v dětství díky taťkovi, který měl obě skupiny moc rád, on teda Beatles víc, já ABBU :) Měj se hezky, Šárka

    OdpovědětVymazat