04/02/24

Jeden z objevů

 Přátelé,

Václava Neckáře nemusím představovat. Řekla bych, že ho snad někdo z vás zná i lépe než já. Nedávno jsem poslouchala nějaký playlist a vypadl na mě tento poklad: píseň Dolej zbytek vína

Text od Zdeňka Rytíře je vskutku lahůdka. No jen si to poslechněte...


Více toho nemám, tak zase příště... :)

5 komentářů:

  1. Adélko, Václav Neckář byl zpěvák našeho mládí. Začínal písničkou: "Znám kout, tam je louka"...pak pokračovaly další a další hity. Určitě si je někde také najdeš. Přeji Ti krásné dny a pohodu při poslechu kvalitní hudby.

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní28.03.24 6:59

    Adélko, dneska jsem nahlédla na Váš blog a moc jste mne potěšila. Děkuji a přeji krásné Velikonoce!!! Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. Také přeji krásné Velikonoce a slunečné jarní dny. A.

      Vymazat
  3. Adélko, Neckář to je moje dospívání a dlouho jsem si zpívala písničku Chrám svatého Víta je gotiky chlouba, nevím, jak se přesně jmenuje. Tu jsem si zpívala dlouho. Překvapilo mě, že jej znáš i ty ve svém věku. Měj pohodové Velikonoční pondělí.

    OdpovědětVymazat
  4. Musím přiznat, že pan Neckář nepatří právě mezi mé oblíbence, ovšem co miluju, je jeho Půlnoční. Tu zbožňuju a pouštím celé adventní i vánoční období :) Krásné, jarní, no spíš téměř letní dny, Šárka

    OdpovědětVymazat