07/08/21

Rozhledna v Kobylí

Zdravím,

teď jsem konečně zase na nějakou chvíli doma, a tak mezi uklízením mám čas i na svůj blog. Tímto příspěvkem zakončuji svůj výlet do Mikulova (a tyhle fotky jsou měsíc staré). Podíváme se na rozhlednu v Kobylí, která má velmi zajímavý tvar a na rozdíl od hodně jiných je bezbariérová a není příliš vysoká. Vidět se dá ale daleko, je tu hlavně spousta polí a vinic. Také se tu neplatí žádné vstupné.







Méně fotek, ale snad je to i tak nějak zajímavé. 
Do příště zase na viděnou (čtenou),
Vaše Adéla

6 komentářů:

  1. A helemese, tam jsme s dědou byli na dovolené, jednou v září v Kobylí a měli jsme se tam krásně!Pojezdili jsme okolí a dokonce v Bořeticích jsme byli na Hodech. Prima! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ani nevěděla, že jste tam byli, ale je to tam moc super :)

      Vymazat
  2. Adélko zdravím tě. Rozhledna je zajímavá. vypadá spíše jako stezka ...podobná stezkám korunami stromů... Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi přišla těmto stezkám podobná, jen je kratší, ale dokonce i tady jsou různé naučné věci. Taky zdravím, hezký den

      Vymazat
  3. Adélko,taky jsem si myslela,že to je nějaká stezka.Je fajn,že sis dovolenou užila.Měj se hezky.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, dost to tak vypadá. Děkuju moc, doufám, že si také užíváš léto :)

      Vymazat