10/03/21

Jezdkyně

Přátelé,

dnes tu mám další příspěvek o panenkách. Ukážu vám jezdkyni Karolínu a jejího poníka jménem Locika. Fotila jsem je před pár týdny, ale zatím jsem neměla čas je sem dát, tak jsem si řekla, že to udělám teď.

Karolína je u mě asi šest let a dostala jsem ji k narozeninám (nepamatuju si k jakým :)). Byla v jednom balení spolu s Locikou a pár jezdeckými doplňky. Výstroj poníka, jezdecké boty i helma jsou gumové a panenka má na sobě tričko a tříčtvrteční kalhoty.

Prohlédněte si příběh: Vyjížďka za slunného dne.

Helma... samozřejmě růžová :)

Vysoké boty se stejným vzorem.

Zajímavý kontrast jsou tyrkysové kalhoty.
Pásek má na sobě Barbie znak.

A takhle vypadá tričko.

Locika a Karolína.
"Tak co, Lociko, pojedeme na vyjížďku?"
Poník zakýval hlavou ve znamení souhlasu.

Locika je připravená, ale kam se poděla Kája?

"Kde je?" pomyslela si Locika.

Tady ji máme, dělá si na zemi stojky.

Kája tedy nasedla na Lociku...

...a jelo se.

Okolo Knižní hory...

...mezi krabicemi v Kartonovém údolí...

...až na vrcholek Zrcadlovec.

Když přijely zpátky, přišly jim naproti
malé holčičky, aby pomohly s poníkem.

Panenka vlevo se jmenuje Stázinka,
uprostřed je Barunka a napravo je Janička.
Všechny přišly Káje pomoci.

Holčičky poníka podržely, aby Karolína mohla seskočit.

Nejdřív sundáme uzdečku, pak až sedlo.

A ověšení jako stromeček to odneseme do sedlovny.

Koníka musíme pořádně vyhřebelcovat.

"Můžeme ti pomoct?" zeptaly se holky.

Tak se taky stalo. Barunka dala Locice deku, aby jí
neprochladla záda od potu. Janička od Karolíny
převzala hřbílko a odvážná Stázka česala ocas.

Karolína mezitím došla pro koš jablek.

Dala jablíčko Locice a potom i děvčatům.

Potom odvedla poníka do stáje, kde
 Locika odpočívala s ostatními koňmi.


Snad se vám tento jezdecký příběh líbil. Mě totiž opravdu baví si s panenkami hrát a fotit je :)
Přeji vám krásné dny plné radosti a smíchu,
Vaše Adéla

4 komentáře:

  1. Adélko, tak to se ti povedlo, ještě, že jsi byla zrovna doma a měla připravený fotoaparát, jinak jsme z té projížďky nic neměly. Jiřina z N.
    nejvíc se mi s LK líbí Kartonové údolí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, jsem moc ráda, že se vám líbí.
      A.

      Vymazat
  2. Anonymní13.03.21 9:50

    Adélko,pěkný příběh.Máš hezké panenky.Taky ti přeju krásné dny,ať jsi zdravá a veselá.Marťa.

    OdpovědětVymazat