14/03/21

Malvazinky

Přátelé,
dnešek byl krásný. Byli jsme s rodiči a sestrou na hřbitově Malvazinky. Někteří jistě víte, že je zde pohřben mistr Gott a Eva Pilarová. Právě od jejího úmrtí je to právě dnes rok.
Hrob byl plný žlutých květin. I já jsem jako poctu přinesla žlutou macešku a obrázek.

Nyní tedy fotky:

Obrázek, který jsem pro ni nakreslila.


A ještě s kytičkou.

Hrob byl plný žlutých kytek.

Hrob Karla Gotta.
























Ten rok utekl nesmírně rychle, ale jsem ráda za to, co mi dal. Snad se vám tato krátká procházka k Evě a Karlovi líbila.
Příště zase na shledanou,
Vaše Adéla

6 komentářů:

  1. Adélko, nakreslila jsi paní Evě krásný obrázek. Před chvílí jsem dokoukala na ČT3 vzpomínkový pořad na tuto úžasnou zpěvačku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, děkuji ti za pochvalu. Musím říct, že na trojce jsou super věci, taky se občas na něco kouknu.
      A.

      Vymazat
  2. Adélko, líbily se mi všechny obrázky, které jsi mi včera večer ukázala. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Adélko,moc pěkný obrázek,jsi šikovná!Děkuji za procházku,aspoň takhle,když už nemůžeme jet osobně.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, procházka byla super. Měj se hezky :)
      A.

      Vymazat