11/02/21

Po večerech

Přátelé,

chodit po večerech v zimě na procházky je fajn, když je přiměřeně chladno a dost oblečení. Moje častá věta: předminulý víkend jsem byla u babičky, to ještě byl sníh. Šly jsme spolu kvečeru ven a já s sebou měla jako vždy foťák. Tak tedy, večerní Neratovice:

Zátišíčko

Žlutá... :)

Modelka s rouškou

Ťapičky

Stopy ve sněhu mám ráda.

Lavička v jasmínu... Tedy vlastně ve sněhu :)

🤍

Ještě jedna lavička

ručičky

Zvíře v křoví... :)

Další tři fotky mě zaujaly. Rozmazané, přesto na nich světlo vytváří zajímavé obrazce a tvary.




Trochu rozhozené kolo :)

A zátišíčko nakonec.

Pro dnešek je to vše. Snad se vám "procházka" líbila, mně tedy ano, když můžu zároveň sedět doma a popíjet čaj :)

S přáním hezkých chvilek se loučím,
Vaše Adéla

6 komentářů:

  1. Adélko, mohla bych tam, do roští, chodit strašit každý večer, kdyby mi dal každý, kdo jde okolo, korunu, našetřila bych na pořádný zájezd. Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Adélko,pěkné fotky jsi nafotila.Ráda jsem se s Tebou prošla Neratovicemi,které znám jen díky Tvé babičce,nikdy jsem tam nebyla.Taky ráda sedím doma,třeba s pěknou knížkou a popíjím čaj.Ale jinak na procházky chodím často a moc ráda.Měj se hezky,přeji Ti hlavně zdraví.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, děkuju ti za pochvalu! Procházky jsou podle mě dobrý způsob, jak si vyčistit hlavu, ať už jde člověk sám, nebo s někým. Čtení knížek u čaje je ale taky fajn.
      Též se měj hezky a ahoj!

      Vymazat
  3. Pěkná večerní procházka :)

    OdpovědětVymazat