14/02/21

Je toho moc

 Přátelé,

poslední dobou mě psaní sem moc baví. Bohužel, fantazie není nekonečná, a tak dnešní text bude jen kratičký, nechci vás totiž přehlcovat informacemi. Dnes sem naopak přidám pár scének z filmů, pořadů a seriálů, které mi i po opakovaném shlédnutí dělají neskutečnou radost. Doufám, že i vy se zasmějete.

Trhák: "STOP! Kde je had?" zhruba od času 2:30

Ladislav Smoljak, Petr Čepek, Jiřina Jirásková a další


Studio A v Rokoku: "Co děláš, jak se máš?" a hned potom následující píseň Navěky: čas videa asi 5:20

Darek Vostřel, Jiří Šašek, Karel Štědrý
Waldemar Matuška, Marta Kubišová

Světáci: nesmrtelná konverzace v Diplomat baru:

Jiří Sovák, Jan Libíček, Vlastimil Brodský, Jiřina Bohdalová, Jiřina Jirásková, Iva Janžurová

Kdyby tisíc Klarinetů: Motýl

Jana Malknechtová, Jiří Šlitr, Jiří Suchý a další

Eva tropí hlouposti: Halo!

Nataša Gollová, Josef Gruss (snad) a barman

Začali jsme s barevným a skončíme také tak, rovněž to bude hudební. Každého čtrnáctého si připomínám svoji milovanou Pilarku, od jejíhož odchodu je to dnes neuvěřitelných jedenáct měsíců. Tak tedy:
Šance: Směs naruby

Eva Pilarová a Hanka Zagorová

Ještě bych mohla pokračovat, ale vím, že čas je drahý, a tak vám jen poděkuji za tu chvíli, kterou jste tu strávili u těchto milých scének a písniček.

Těším se na vás u příštího (pro mě velmi speciálního) příspěvku,
mějte se krásně,
Vaše Adéla

7 komentářů:

  1. Parádní trávení volného času. ( co my dvě a čas? )
    Zdravím posádku vašeho škuneru. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se ti to líbilo. Taky zdravím do Neratovic a přeju všechno nejlepší k svátku!

      Vymazat
    2. Adélko, děkuji ti. Mám od tebe schovaná i stará přáníčka!, heč.Už bych se s vámi zase ráda brzy viděla. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Adélko,Kdyby tisíc Klarinetů,Eva tropí hlouposti,moje oblíbené filmy.Jsem ráda,že jsi je připomněla.Těším se a jsem už teď zvědavá na tvůj speciální příspěvek.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, taky ty filmy miluju. Jsem ráda, že jsi si je připomněla. Na dnešní příspěvek se těším, tak doufám, že bude dobrý.
      Adélka

      Vymazat
  3. Ráda jsem si všechno,co jsi sem vložila, připomněla.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je fajn, já taky. Měj se krásně :)
      Adélka

      Vymazat