23/02/21

Bruslařky

Přátelé,

dnešní příspěvek je na mém blogu prvním svého druhu - panenkový. Procházela jsem Růženky panenkové zápisy a řekla jsem si, že bych to mohla zkusit, vždyť jich doma mám hodně :)

Představím vám dvě bruslařky: maličká (Evička) se jmenuje Gábinka a její velká ségra (Steffi love) je Lucie. Dostala jsem je od babičky asi před čtyřmi lety a byly spolu v jednom balení.

Příběh prosím berte s rezervou. Není to myšleno seriózně, já si prostě ráda hraju :)

Tohle jsou holky.

Brusle jsou zároveň i boty.

"Gábi, těšíš se na kluziště?"

"Tak už pojď!"

"Jasně, už jdu!"

Lucka Gabče nandala brusle...

...a pomohla jí na led.

Gábinka se na ledě rychle rozjezdila.

Lucka si pak taky nandala brusle a vydala se na led.

Jen se trochu moc rozjela a spadla dozadu.
Gábinka se smála tak moc, až spadla taky :)

Na konci jsem je ještě vyfotila.

A pak se vydaly domů.

Tak doufám, že se vám první panenkový příspěvek líbil. Mě to bavilo fotit a vymýšlet :)

Doufám, že se máte dobře a přeju vám krásné dny,
Vaše Adéla

11 komentářů:

  1. Adélko, kdyby viděly tvé panenky mě bruslit, tak se smějí až do rána. Jiřina z N.
    A to jsme chodili bruslit na Ploučnici a lítali jsme tam v křuskách po ledu do večera.Brusle byly připevněné na takových pevných, hnědých botách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To muselo být super. Já byla předminulý víkend s tátou bruslit v Uhříněvsi, jen jsem s sebou neměla foťák.

      Vymazat
    2. Já to říkám pořád, máš výstavního tátu. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jako malá jsem chodila bruslit se sestrou na stadion v Havířově,kde jsme tenkrát bydlely.Potom se naše rodina přestěhovala jinam na Ostravsku a tam už jsme nechodili.Takže bruslit neumím.Ráda jsem se podívala na tvé bruslící panenky.A jo,pobavila jsem se.Měj se pěkně.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsi se pobavila. Mě bruslení baví, ale moc mi nejde.

      Vymazat
  3. Adélko, jsem moc ráda, že jsem Tě inspirovala. Tvůj příběh o bruslařkách se mi líbí, je i hezky nafocený.
    Já jsem se bruslit pořádně nenaučila, naposled jsem stála na bruslích někdy v šesté třídě a to už je hrozně dávno. Asi bych dopadla jako Lucka.;-)
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, děkuju moc.
      Já na bruslích jakž takž umím, ale vždy mě začnou bolet nohy :)
      Taky se měj hezky :)

      Vymazat
  4. To si to Tvoje panenky krásně užily.
    Ve svém mládí jsem bruslila docela hodně a nějaký ten rok zpátky jsem zjistila, že to ještě umím. Vnoučata nestačila nevěřícně zavřít pusu údivem. Vidina babičky válející se na ledu se jim rozplynula :-))))))))
    Měj se Adélko, hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi frajerka, bruslící babička.
      Taky se měj nádherně, Hani :)

      Vymazat
  5. Adélko, já si myslím, že umíš docela pěkně bruslit, i když asi trojité skoky ne, ale na to, že chodíš bruslit jen málo, kam se na tebe jiní hrabou? Mám videozáznam, jak bruslíte s kamarádkou, ale je to delší a nelze dát na blog.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, je to asi pravda, něco umím a celkem mě to baví. Ten záznam je tak pět let starý, ne? Škoda, že nejde dát na blog, ale tak co se dá dělat :)
      A.

      Vymazat