26/02/21

Až rozkvetou lípy

Přátelé, 

ještě před pár týdny vládl všude bílý sníh. Dnes to už skoro všude roztálo, drží se jen v nejchladnějších místech. I já začínám cítit, že už brzy bude jaro. Sluníčko, teplo, zelená tráva. Vyhlídky krásných prosluněných zítřků mě těší, i když mám zimu moc ráda. Co vy? Těšíte se na kvetoucí louky, nebo byste ještě chtěli sníh?

Pro zájemce přidávám píseň Až rozkvetou lípy, nádherně ji zpívá Jarmila Veselá...
Moc krásný text a podle mě je hodně pravdivý, právě tato písnička mě 
inspirovala k dnešnímu krátkému zamyšlení...

Tak nám končí únor, nejkratší měsíc v roce. Příští týden mám navíc prázdniny, takže se na březen těším, jak jen to jde.
Buďme veselí a veselé, nenechme chmury, aby se na nás dostaly, a hlavně: buďme zdraví.

Z celého srdce,
Vaše Adéla

3 komentáře:

  1. Adélko, s písničkou to bude hned veselejší, i když ,,přituhuje,, a čekám v březnu nejen jaro, ale i covidové řádění, už by to mohli lidi pochopit, že to není chřipečka...
    babočka Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní28.02.21 6:55

    Adélko,taky se moc těším na jaro.Příroda se začne probouzet ze zimního spánku,všechno bude pučet,kvést,vonět.Sluníčko bude více hřát,tráva se začne zelenat.Mám ráda všechna roční období,ale jaro, protože něco nového začíná.Zima byla letos krásná,mrazivá,konečně spouty sněhu.Ovšem nyní je čas ustoupit,jarním dnům,zpívajicím ptáčkům.Proto,jak píšeš,nechme chmury,radujme se z každého dne.A abychom byli zdraví a veselí,tak proto musíme všichni něco udělat!Když to vydržíme,tak odměnou nám bude možnost setkávat se s přáteli,s rodinou,cestování,výlety a spousty dalších příjemných věcí.Tobě Adélko,přeju krásné skoro jarní dny,ať jsi veselá a zdravá!Marťa.

    OdpovědětVymazat
  3. Adélko, na jaro se moc těším, už jsem viděla první jarní kytičky. A ptáčci po ránu zpívají, co jim hrdélka stačí.
    Užij si ve zdraví prázdniny.

    OdpovědětVymazat