20/01/21

Pískovna

 Přátelé, kamarádi,

zase se opakuju: minulý víkend jsem navštívila svou babičku. V sobotu jsme šly na dlouhou procházku a nafotily opravdu velkou spoustu krásných snímků, já i ona. V rámci zachování "přijatelné" délky příspěvku jsem porci fotek rozdělila na dvě poloviny - takže Pískovnu (neratovický rybník) vlastně uvidíte až příště, tak snad vám to nevadí :)

Na parkovišti

U náměstí

Zbytečky sněhu...

Koleje

Modré nebe

Zelí

A další parkoviště...

A tady pracovala moje babička.

Zebra

Šipka

Masaryk

Pejsek :)

Bankomat

Parkoviště

Hlavní ulice

Třicítka

Žluté auto :)

Ulice a stromy

Dvě žlutá auta :)

Červená vrata

U trati

A nožka se vloudila :)

Loužička

Kovbojská putyka jako z Limonádového Joea :)

Rozbité dlažební kostky

Žlutá je krásně výrazná barva, ten barák přímo svítí.

Parčík

Pomník připomínající oběti světových válek.

Nádherné slunce

Krásná jezdecká socha.

Focení siluet miluju.

A pro změnu můj stín :)

Zpustlá, ale zajímavá stavba.

Vandalismus je špína.

Zavřená hospůdka

Ač rozbitý, přesto fotograficky zajímavý plot.

Cesta

Tady se mi zvlášť líbila ta výrazně růžová cedule.

Hřišťátko

Most přes labe


Labe a sluníčko

Koleje přes most

A další cesta :)

Krtinec

Blížící se vlak



Odjíždějící vlak

Trať

V podchodu

A ještě jedna cesta

Chatařská oblast

Tak, a to je ZATÍM všecko.
Buďte zdraví, buďte šťastní,

Vaše Adéla

P.S. Herečka Jana Brejchová dnes slaví 81.

7 komentářů:

  1. Adélko, tak ta známá místa očima někoho jiného, to je zajímavá zkušenost.
    Mějte se s V. krásně a pozdravuj doma. Jiřina z N.
    Pozdravuj i Tlapku a Mouru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za přání, také se mějte s dědou pěkně :)
      A.

      Vymazat
  2. Je jasné, že když to byla procházka s babičkou :-), tak to vydalo na hodně fotek.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Adélko,někdy člověk vidí místa,kterých by si normálně nevšiml.Pějné fotky jsi nafotila,těším se na pokračování.Měj se pěkně.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, já ti děkuju za všechna ta krásná slova, pokračování bude co nejdřív!
      A.

      Vymazat
  4. Oprava.Pěkné fotky.Marťa.

    OdpovědětVymazat