25/01/21

Pískovna 2

 Přátelé,

jak jsem říkala, fotek z procházky bylo opravdu moc a nevešly by se do jednoho příspěvku. Proto tu dnes, s menším zpožděním, pro vás mám druhý díl. Snad se vám bude líbit.







Hihi



A už jsme u Pískovny.




Tahle je obráceně.







Spolana































Tam za vodou v rákosí...



Už končí tenhle příspěvek, stejně jako pomalu, ale jistě končí leden...
Tak si ho ještě pořádně užijme, mysleme pozitivně a vše se v dobré obrátí...

Co bych si bez vás, přátelé, počala?
Vaše Adéla

(oslovení kamarádi mi už nepřišlo vhodné, takže odteď už jen přátelé, ale pokud máte někdo nějaký dobrý nápad na to, jak vás mám oslovovat, tak budu moc ráda, když mi to sem napíšete :))

7 komentářů:

  1. Adélko,další,moc pěkné fotky.Hodně se mi líbi,ty poslední,kdy se sluníčko odráží na vodní hladině.Ano,dny plynou rychle,jako voda.Ani se nenadějem,bude tu jaro.Tak Ti přeju hezké dny,plné sluníčka a dobré nálady.A těším se na další příspěvky.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, děkuju moc, je radost číst takhle krásné věci. Taky ti přeju to nejlepší, a jak říkám, vše se v dobré obrátí!
      A.

      Vymazat
  2. Adélko, dost jsem se bála, jestli jsi mě tam nevyfotila a jestli nebudu pod plachetkou osoba a jsem v klidu, jako bych s tebou nikam nešla. hihi.Babička Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pár fotek s tebou mám, ale schválně jsem je tam nedala, protože ochrana soukromí atd...
      Už se moc těším na víkend!

      Vymazat
    2. Taky se na tebe těším a klidně přijeď už teď. Ale co na to škola, viď? pa Jiřina z N.
      co necháš V. doma, aby jí po tobě nebylo smutno? Slávečku?

      Vymazat
  3. Ahoj Adélko, babi Jiřinka mě nasměrovala na tvůj blog k nakouknutí, tak nakukuji a přeji, ať se ti v blogování daří! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuju za nakouknutí. I tobě přeji, ať se ti daří :)

      Vymazat