06/01/21

Morčata

 Milí přátelé,

doufám, že váš nový rok začal dobře. Jako první příspěvek letošního roku jsem si připravila povídání o svých dvou morčátkách - Ishi a Jenny.

Jenny je na všech fotkách hrozně velká.


Narodily se obě dvacátého sedmého října 2017. Ishi ráno a Jenny večer, každá je od jiné maminky. My je máme doma od druhého prosince toho roku, protože předchozí morčátko (Celestýn) nám zemřelo na začátku listopadu.

Celda, Celdíček, Celoušek.
2010-2017

S mamkou jsme hledaly na internetu stránky chovatelů, protože jsme si nedokázaly představit život bez morčete. Pak jsme zjistily, že se takováto zvířata mají chovat ve dvou, jinak jim je smutno.

A po pár dnech jsme je našly. Ishi jsme viděly jako první.


Myšáček.

A takhle roztomilá byla Jenny, rozpůlená hnědým proužkem.

Bobeček.

Když jsme je přivezli, byly obě plaché a schovávaly se v rohu klece. Asi po týdnu se rozkoukaly a pak na nás začaly kvíkat, aby si poprosily o jídlo (to dělají každý den).

Šlupky z okurky mají spolu s mrkví nejradši.

Na jednu stranu mi přijde, že je máme už hodně dlouho, odjakživa. Někdy si zase říkám, že to není tak dávno, co jsem je poprvé držela v náručí, že to rozhodně nemůže být tři roky. Nicméně tomu tak je.

Ishi má červené oči, šedou hlavu a šedé
flíčky na zadku jako dalmatýn.

Za celou tu dobu jsem si je neskutečně oblíbila, je s nimi legrace a mám je prostě ráda.

Jenny je celá černá, až na ten hnědý proužek.


Ještě jednou vám do nového roku přeji vše nejlepší, hlavně ať jste šťastni a zdrávi.
Vaše Adéla



Ještě otázka na závěr: napadl u vás taky sníh?

6 komentářů:

  1. Adélko, u nás sníh nenapadl, zato mne napadá věcí! A na Celestýnka nikdy nezapomenu, však jsem se mu něco nanosila pampelišek. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, pampelišky miloval, a vždy, když slyšel klíče na chodbě, tak začal kvíkat.
      A.

      Vymazat
  2. Adélko,když jsem byla malá, měli jsme doma morče.Vůbec jsem nevěděla,že se mají chovat ve dvou.Už si nepamatuju,jak dlouho jsme ho měli,ale vím,že nám taky odešlo.Že by to bylo tím,že bylo samo,anebo stářím,fakt si nevzpomínám.Teď máme doma kočku,je to náš mazlík,mám ji moc ráda.Když jsem doma sama,povídám si s ní,ona se přitulí,často si sedne ke mně do křesla,kde si čtu.Tobě Adélko,přeju taky vše dobré,opravdu hlavně to zdraví,taky štěstí.Sníh u nás není,hlásí sněžení,zatím ale nic,tak uvidíme.Bylo by hezké,kdyby napadl.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, já si taky s morčatama povídám, je to uklidňující.
      Snad vám ještě nasněží.
      A.

      Vymazat
  3. To jsou krásná morčátka, ve dvou je jim určitě lépe :)

    OdpovědětVymazat