12/08/24

2. den v Paříži - Lucemburská zahrada a několik památek

Prázdniny se blíží ke konci a já konečně našla čas na vydání dalších vzpomínek z Paříže. Dnes se podíváme do Lucemburské zahrady a krátce také k Pantheonu, Notre Dame a na prostranství muzea Louvre.

Cestou z metra směrem k zahradě, talíře s královskou rodinou bohužel měly zavřeno :(







Jardin de Luxembourg: 







Pantheon:






Notre Dame a Louvre:





Zase příště, u další sochy svobody a pod Eiffelovkou :)

5 komentářů:

  1. Adélko, tohle mi uniklo - asi že jsem nebyla doma.Do Paříže bych jela hned - těším se na tvé další zážitky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Adélko, ukazujete nám další krásná místa - jela bych do Paříže hned a toulala se tam........Moc se mi líbí talíře s královskou rodinou a musela jsem se podívat, že jste nebyli v Londýně :-)).
    Těším se na další procházku a přeji krásný zbytek prázdnin. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Adélko, znám tvou babičku Jiřinku, je to moje úžasná kamarádka, na kterou nedám dopustit. ;) A musím říct, že jablko nepadlo daleko od stromu, máš krásný a poutavý blog a tenhle článek jsem si moc užila. Paříž je moje láska a připomněla jsi mi, jak je tam dobře a taky krásně. ;) Posílám pozdravy, Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké fotografie.Notre Dame se stále vzpamatovává z požáru, ale už to vypadá dobře. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  5. Adélko, moc hezké fotografie. Trochu jsem teda u některých zaváhala, jestli jste stále v Paříži :-) Ale tak to má přesně být, vyfotit to, co tebe zaujme. A děkuji, že jsi nám ten svůj zážitek předala ve fotografiích.

    OdpovědětVymazat