30/08/21

Benešov a okolí

Zdravím,

dnes si shrneme náš výlet do Benešova nad Ploučnicí s babičkou a sestrou. Stejně jako loni jsme byly ubytované u tety Růženky na její krásné zahrádce.

Česká Kamenice

První den odpoledne jsme se vydaly do České Kamenice, prošly se, poslaly pohled a v cukrárně si daly kávičku. Po malé prohlídce kostela jsme došly k hřbitovu a pak už zpět na nádraží.









Bílé kameny, Jítrava a Lvová

Výlet na Bílé kameny byl velmi... mokrý. Jakmile jsme k nim došly, začalo pršet a v Jítravě nám potom ujel autobus. Dojely jsme tedy vlakem do Lvové a v místním motorestu si daly oběd, byl výborný.






Zámek v Benešově

Benešovský zámek má dvě části - horní a dolní. Šly jsme na prohlídku do obou a potom k Růžence na oběd (díky moc :D). Já se vrátila do chatičky a babička se sestrou ještě zajely do Děčína do ZOO.





Velké Březno

V zámku Velké Březno jsem nebyla, ale zato jsem si pořádně prošla park. Spousta květin, co ještě dodat.











Zámek Zákupy

Jako poslední se podíváme na zámek v Zákupech, je tu krásný park s další spoustou květin. 












Momentálně jsem po druhé dávce očkování a není mi moc dobře, ale jsem ráda, že mám tento příspěvek už dokončený. Mějte se krásně, přeji vám pěkné babí léto a uvidíme se u příštího příspěvku.

Vaše Adéla

10 komentářů:

  1. Tak se, Adélko, dej brzy dohromady a už se těším, až přijedu za tebou a Martinem - koukám, že Rbk jsi v příspěvku nekomentovala.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, taky se těším. Z Rumburku jsem neměla žádné fotky, takže proto :)

      Vymazat
  2. Adélko, měly jste s babičkou krásný prázdninový týden. Navštívily jste krásná místa.
    Držím palečky, ať je Ti brzy dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, už je mi mnohem lépe :) Ať se máš krásně

      Vymazat
  3. Adélko to jsou moc hezké fotografie. Zámek v Zákupech máme po letech v plánu, ale koukala jsem že je tam lešení, tak to odložíme raději na příští rok, až bude opraveno. Lešení jsme viděli teď na zámku Ploskovice. Také se opravuje a tak je lepší počkat, až lešení zmizí. To je pak zcela jiný dojem z navštíveného místa. Měj se hezky a přeji Ti příjemné dny pozdního léta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, bylo tam lešení, i tak to však byl příjemný výlet. Také ti přeji krásné dny :)

      Vymazat
  4. Adélko,tak to jste se měly.A moc pěkně jsi vše nafotila,ráda jsem se podívala.Měj krásné dny.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti fotky líbí! Také se měj krásně :)

      Vymazat
  5. Adélko, protože tu nemáš odkaz na email, tak Ti tu v komentářích dnes přeji všechno nejlepší k svátku, hodně štěstí, zdraví, lásky, a ať se Ti všechno daří v životě i ve studiu. Měj krásný svůj sváteční den. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je od tebe krásné, děkuju moc :) Zkusím sem ten odkaz dát, dobrá připomínka.

      Vymazat