16/05/21

Kytky a stromy

 Přátelé,

poslední dobou nemám moc času sem psát, protože jsem po pěti měsících začala opět chodit prezenčně do školy. I tak zkusím alespoň jednou týdně něco vydat, aby tento blog nezahálel. Mimochodem, děkuju vám moc za krásné a přívětivé komentáře, jste nejlepší.

Před pár dny jsem se byla projít ven a vzala jsem si s sebou foťák. To ještě bylo krásně, všecko kvetlo a já se rozhodla pro pár fotek zblízka a nějaké stromy. Zde je máte, přátelé.






Málo fotek, já vím. Brzy jich bude více, Snad zase slunce vyleze, aby to jaro bylo veselejší. Mějte se krásně, přátelé,
Vaše Adéla

4 komentáře:

  1. Adélko, procházky po venku jsou lepší, než vysedávání doma, ať se ti škola zase stane dobrou příležitostí k přátelství s ostatními studenty a k vědomostem, bez kterých to není ono.Držím palce, a toužím se brzy sejít. Pac Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Adélko, moc hezké fotky. Ať se Ti ve škole daří.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké fotografie Adélko. Jsi šikovná. Tak ať se daří.

    OdpovědětVymazat
  4. Adélko,pěkné,fotky.Ať se ti daří ve škole.Marťa.

    OdpovědětVymazat