03/05/21

Jsem zpět...

 Dobrý den, přátelé,

vítám vás po neplánované  pauze zpět na svém blogu. Minulý měsíc pro mne nebyl jednoduchý, ale zvládla jsem to a jsem zpátky. Za vaši trpělivost vám děkuji. a doufám, že už to bude lepší.

Pořád jen ta škola...

Dnes už toho moc psát nebudu, jen jsem chtěla dát vědět, že jsem tady a na vás, mé čtenáře, myslím. Co nejdříve zase najedu na nějaký systém vydávání, tak doufám, že se to povede. Už mi to vnitřně chybělo, jen jsem se k tomu nedostala.

Zatím se mějte hezky
Vaše Adéla

....

V přidávání písniček na konec příspěvků budu pokračovat, pokud se to bude hodit. 

4 komentáře:

  1. Adélko, to je krásný příspěvek, takhle si to představuji, když na tebe a V. myslím.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Adélko blog není o množství příspěvků a když se udělá venku hezky, tak je lepší vyjít do přírody než sedět u počítače. Ale to ty jistě dobře víš. Přeji Tik rásné jarní dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Adélko,také já jsem Ti už psala,že někdy se prostě na PC nechce,tak ho ani nezapnu.Přeju Ti moc pěkné jarní dny.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  4. Adélko, jsem ráda, že jsi se ozvala. A jak píšou děvčata přede mnou, piš, když máš čas a náladu. A když je venku hezky, tak je lepší jít někam na procházku.
    Měj hezké májové dny.

    OdpovědětVymazat