19/10/20

První zápis

 Milí přátelé, 

tohle je prosím můj první blogový příspěvek vůbec. Jsem tak ráda, že jsem se k tomu konečně dokopala, tak doufám, že i vám se tu bude líbit. Nyní dovolte, abych řekla, jak jsem se k blogování dostala. Jako malá jsem vždy sledovala svou babičku (o které se v budoucnu určitě dočtete), jak dělala tuto zajímavou činnost. A teď, po pár letech, mě to inspirovalo k založení vlastního blogu.

12 komentářů:

  1. Adélko, hezky jsi začala. Tak hodně štěstí a ať se Ti tu líbí. Těším se na tvé příspěvky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, moc mě to těší. Také doufám, že se vám tu bude líbit.

      Vymazat
  2. Ahoj, vítám Tě do blogového světa.

    OdpovědětVymazat
  3. Adélko, tak ať tě blogování baví, mě už baví několik let. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Ať se daří, blogování je krásné, přínosné a život kolem nás je ještě krásnější, ještě přínosnější.
    Pamatuj na to, vše musí být v rovnováze, aby fungovalo.
    Držím palce, krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím a děkuju. Vám také přeji krásné dny.

      Vymazat
  5. Adélko,tak ať se Ti tady daří,těším se na tvé příspěvky.Ráda sem nakouknu,stejně jako moc ráda nakukuju k tvé babičce.Krásné dny.Marťa.

    OdpovědětVymazat